lørdag 23. april 2011

Et kort som en blomst.....A card as a flower

Jeg er visst veldig i det kreative hjørnet om dagen. Og jeg storkoser meg. Etter å ha surfet litt rundt i forskjellige blogger kom jeg over denne lille kreasjonen hos Sannekreativ og da måtte jeg bare prøve en slik.



I seem to be cuite creative these days. And I'm really enjoying it. After surfing around various blogs today I came across this little creation at Sannekreativ and I just had to try one. The text says: A friend is something that the heart needs all the time. The greatest joy is to make someone happy. Yesterday is history, tomorrow is the future, this day is life.









Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design, stempler fra Kreativ Hobby og Storyteller. Tyll, blomster fra Kort & Godt og halvperler fra Inkido.



I've used papers from Maja Design, stamps from Kreativ Hobby and Storyteller. Tulle, flowers from Kort & Godt, halfpearls from Inkido.



Jeg deltar hos:








Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor.





Klem

2 kommentarer:

  1. Ojjjj, så stilig blomst! Nydelig mønsterark og farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  2. Wow, så nydelig og kreativ bloms du har lagat!
    Takk for att du deltar hos scrappekammaret!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett