onsdag 8. februar 2012

En lampe til en kjær venninne....a small lamp for a dear friend

Selv om det er tid for Morsdag og Valentine, ville jeg gjøre stas på ei kjær venninne først. Det er ikke alltid så mye som skal til for litt oppmuntring, og så håper jeg at hun forstår hvor verdifull hun er. Mal og inspirasjon har jeg fått her. Even if it's the time for mothers day and Valentine, I wanted to do honor to a dear friend of mine. It's doesn't always take so much to cheer someone up, and I truly hope she realize how valuable she is to me. I found the inspiration here.










Stempler: Tekst fra Stempelglede
Blekk: Memento - Rich Coccoa
Papir: Rosa kartong, Mønsterpapir fra Maja Design - Mina Vänner Rosa - Marina 4
Annet: Blomster fra Mulberry, halvperler fra Kort & Godt, Magnolia Swirl, MS sommerfugl punch, Magnolia Doohickeys, Stor sommerfugl fra Memory Box, blonde og dusk.
Teknikker: Stickles og Perfect Pearls Mist.

Jeg deltar hos/I'm entering in

Anonyme Scrappere: Anonyme Timeglass del 1
Wags'n Whiskers Challenge #72 - Home Decorations
Ett Trykk: Trykkpressa Februar - Monokromatisk

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor.

Klem

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en flot lampe.

    SvarSlett
  2. Det nydeligste jeg har sett i dag!!!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Oh my gad, denne var bare helt utrolig nydelig. Veninna di må være den heldigste i hele verden som har deg:) Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelig Line :) heldig venninne ;)
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. wow et flot bidrag til AS udfordringen, så smukt i farver og pynt, super lækkert
    Pia

    SvarSlett
  6. Ojj.. Så stillig :) Kunne ønske jeg var så kreativ..
    Den var jo kjempe søt.. :)

    SvarSlett
  7. Å, så lekkert og gjennomført, nå er det nok en venninne som blir glad:) Takk for at du deltar hos Trykkpressa!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig lampe (!!!) du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  9. This is just stunning, I love the pretty flowers and the butterflies, all of it really! Thanks so much for sharing with us at Wags 'n Whiskers this fortnight, hope to see you again soon. Pami x

    SvarSlett
  10. Flott lampe! :) Kommer til å prøve meg på en slik.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett