lørdag 17. januar 2015

Creativica - Til min datter

Da var det tid for et nytt innlegg hos Creativica, og vi er fremdeles på gjenbruk.

Og denne gangen har jeg laget noe til min kjære datter Nora.



Og denne gangen ble det en kleshenger som er gjort om til smykkeoppheng.



Og denne måtte henges opp med en gang.



Blomstene er fra WOC og har fått litt gesso på seg. Kleshengeren er kledd med papirer fra Pion Design: Alma's Sewing room

Jeg har hatt på litt gesso og osteklut. Stempelet er fra North Star Stamps.



Kantene er distressed med Pumice Stone, har limt påblonde og halvperler. 
Til slutt sprayet jeg hele med perfect Pearls.


Under blondene kan det skimtes kroker til å henge smykkene på.

Alt i alt så ble jeg veldig fornøyd.


Takk for at dere titter innom. Legg gjene igjen noen spor.

Klem Line 

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fin! Du er så flink, Line. Det du lager er så delikat <3 Ideen med en slik henger til smykkene er jo helt fantastisk! Helt genialt :-)
    Gleder meg til å se hva du tryller frem neste gang!
    Stor klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. For en god ide!:))
    Den ble kjempefin.
    Ida

    SvarSlett
  3. Dette er en flott gaveide! Kan hende jeg vil låne denne ideen...

    SvarSlett