tirsdag 15. desember 2015

♥ God Jul ♥ Dt-Call hos KaBoks ♥

Å dette er noe jeg har veldig lyst til. Tenk å få muligheten til å søke som DT hos KaBoks.

Jeg er ei Oslo jente, bosatt i ei lita bygd i Hedmark.Har alltid vært glad i å lage ting og i 2009 ramlet jeg innom papirverdenen. Og da var det gjort. ;-)

Jeg lager for det meste kort, i forskjellige varianter og når det kommer til stil, er jeg nok ganske varierende. Jeg har blitt veldig glad i å lage posekort, og fargelegging koser jeg meg masse med. Det har blitt noen 3D prosjekter også, men det går mest i kort. Når jeg fargelegger bruker jeg Distress, Promarkere eller Prismacolor. Ett medium holder jo ikke.

Å bli designer for KaBoks ville være en stor ære, for tenkt å få lov til å være med å inspirere andre
papirglade mennesker der ute. Og produktene er jo bare kjempe herlige. Jeg har en del av julediesene og papirene, og koser meg med de. Har dessverre ikke så mange av stemplene, men de kommer.

Jeg er veldig aktiv i ulike scrappegrupper på Facebook, bruker Pintrest litt, instagram og jeg har så klart bloggen min. Jeg er veldig glad i å utfordre meg selv og forsøker å delta så mye som det lar seg gjøre på diverse utfordringer. 

Her er kortet jeg laget til denne søknaden. Med tutorial.


Her har jeg brukt både papirer og dieser fra KaBoks.



Motivet er fargelagt med Prismacolor på kraft.


Den første tutorialen er på hvordan jeg embosset diescut'ene.






Neste tutorial er på hvordan jeg farger båndet.





Et annet kort som er typisk meg:

Snøfnugg dieser fra KaBoks


Motivet er fargelagt med Promarkere.


Dette kortet ble publisert i Ett Trykk i sommer. Motivet er fargelagt med Distress.


Et posekort som er veldig typisk meg.


Jeg legger også ved et 3D prosjekt som var publisert i Ett Trykk i sommer.


Bildekvaliteten er dessverre ikke optimal, men nå er fototelt rett rundt hjørnet, så da blir det nok veldig mye bedre. Jeg prøver nå også å "style" litt mer på bildene mine.

Så da var min søknad ferdig, og da håper jeg bare at jeg får sjansen til å vise frem de flotte produktene deres og bli medlem av et flott og kreativt Designer team.

2 kommentarer:

  1. En herlig søknad. Morsomt og lese, og gøy at du søker i kaBoks :-)

    SvarSlett
  2. Gorgeous designs here! Wonderful EP and images. Awesome sauce tag. ~Niki

    SvarSlett