torsdag 31. desember 2015

♥ På terskelen av det nye året og herlige nyheter ♥

Ja, nå står vi på terskelen av et nytt år, 
som jeg håper vil bringe mye godt for dere alle.


På Lille Julaften var vi hos svigermor på julegrøt,
som vi er hvert år. Hele familien samlet til en koselig kveld.

Men denne kvelden ble litt annerledes for min del,
for jeg ble bedt om å ta en telefon.

Jeg ringer ett oppgitt nummer og i andre enden er det en
koselig stemme som sier: 
"Gratulerer! Du har blitt valgt ut til å bli DT hos KaBoks!"

HURRA!!

Og nå kan jeg endelig fortelle alle dere der ute den gode nyheten også.



Jeg gleder meg masse til å ta fatt på denne oppgaven og til å være
medlem av et flott Design Team.
Tenk å få en slik flott mulighet.


Så med dette vil jeg ønske dere alle et 
riktig godt nytt år!

Må det bringe dere bare gode ting.

Ta godt vare på hverandre.


Klem Line

2 kommentarer:

  1. Så koselig, Line.👍 Gratulerer!!
    Sikker på du blir et positivt innslag i DT-teamet der, så mye fint som du bidrar med!😊❤

    SvarSlett
  2. Så koselig, Line.👍 Gratulerer!!
    Sikker på du blir et positivt innslag i DT-teamet der, så mye fint som du bidrar med!😊❤

    SvarSlett