torsdag 1. september 2016

♥ Scrap From Your Heart. ♥

Hei alle sammen. 

Masse spennende ting som skjer om dagen, 
men den beste nyheten er at i dag starter en helt ny utfordringsblogg:




Og jeg er superheldig som får være en del av det hele.

Så fort deg inn og hiv deg med på den aller første utfordringen:

La deg inspirere og bruk hjerter.


 

Og her er mitt bidrag.

En tag i sommerlige farger, med et nydelig motiv fra Art Stamp Store.


Dette vakre motivet er fargelagt med Prismacolor på Kraftkartong.


Og jeg har latt meg inspirere og har selvfølgelig med hjerter.


Så da håper jeg dere alle griper dagen og blir med på den helt nye utfordringen.

Jeg gleder meg til å se akkurat DEG der.


Papir:  Pion Palette  
DP - Pion Design - Easter Greetings - Violet
Stempel: Motiv: Art Stamp Store - Fae 4. Tekst - North Star Design
Pynt: Blomster - WOC, charms - Korthobby. 
Annet: Motivet er fargelagt med Prismacolor.

Jeg deltar hos:

Crafting From The Heart: #125 - Anything goes

Edit: 

Jeg vant hos Ett Trykk. / I am a winner over at Ett Trykk.

Tusen takk for at du titter innom.


Legg gjerne igjen noen spor.

Klem Line


3 kommentarer:

  1. Åhhh så himla fin tag du gjort stumpan <3

    Kram kram och grattis till nytt uppdrag

    SvarSlett
  2. Så vakker tag du har laget! Tusen takk for at du er med på Ett Trykk's septemberutfordring :-) Lykke til! Klem fra Cathrine- DT. Gleder meg til å følge med på den nye utfordringsbloggen, og gratulerer så masse med DT plass!

    SvarSlett
  3. Nydelig,rett og slett ♥
    GRATULERER !!!

    -Helle-

    SvarSlett