mandag 26. februar 2018

♥ Dreams Come True - DT bidrag hos Scrappiness. ♥

Da var det mandag igjen
og min tur til å dele litt med dere hos Scrappiness.

Denne gangen har jeg lekt meg litt med
de nyeste papirene fra Papirdesign.



Jeg valgte å lage en litt stor tag, 20 x 11cm.

De nye papirene fra Papirdesign er så lekre.

Hjertet er stanset ut i kartong og malt med 
hvit crackle paint og fått litt distress i kantene.

Teksten er chipboard som også har fått et strøk hvit crackle paint, litt distress
og tilslutt litt glitter.


Alle lagene er bygd opp med 3D puter, for å få litt mere liv i Tag'en.


Så da håper jeg at du har blitt litt inspirert til å kanskje lage en tag.


Papirer: Papirdesign - Fremtidsdrømmer - Forglem meg ei.
Pynt: Blomster fra Papirdesign, bånd.
                 Annet: Distress på kantene og Wink of Stella penn. 


Ha en flott mandag,
kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar